Gedrag roept gedrag op

Feedback geven wij vaak op het gedrag of de handelingen van anderen. Dat betekent dat het soms ook goed is om te leren kijken naar gedrag.

Gedrag roept gedrag op

Er zullen diverse onderwerpen en modellen met betrekking tot gedrag en feedback besproken en door middel van praktijkcasussen geoefend worden. De werkvormen zijn zeer interactief, waarbij er ruimte is om persoonlijke ervaringen en behoeften door te nemen.

In het middelpunt staan hierbij de volgende vragen:

  • Hoe kan ik het gedrag van de ander ombuigen naar iets functioneels en productiefs?
  • Wat voor gedrag vertoon ik zelf en hoe verhoud ik me tot de ander?
  • Wat kan ik doen om mijn gedrag aan te passen of te verbeteren?
  • Hoe geef ik correcte en effectieve feedback?

Deze cursus is geschikt voor een breed spectrum van functiegroepen, bijvoorbeeld docenten en instructeurs, HR-personeel, leidinggevenden en veiligheidsfunctionarissen. Onder leiding van ervaren gedragsdeskundigen, die worden bijgestaan door trainingsacteurs, leert u in 1 dag beter reflecteren op gedrag en feedback.

Winkelwagen